Godkväll!

Hejhej!
Jag tänkte börja med att inte presentera mig, det är mycket roligt att vara hemlig på internet, man kan liksom skriva precis vad man vill till precis vem man vill, och inte behöva stå för det sen.

Men jag kan lova att jag inte kommer att skriva något elakt om någon förrän om ungefär en månad, ungefär exakt, då jag presenterat mig. Tills dess vill jag vara en hemlig skribent på Chipsmogno,  eller var det så bloggen kallades?

Men ni får gärna komma med förslag på vem jag kan vara.  Jag kommer signera alla de inlägg jag skriver, med ett figurerat namn, låt oss säga Sten. Tillslut kanske ni kommer på vem jag är? Vad vet jag?

Ledtråd, du som snattade hubbabubba, hur jävla dum är du? Lär dig skilja på MITT och DITT. din jävla fosterfamilj får ta sitt ansvar för dig SNORUNGE! Nu har jag presenterat mig för en, puss!

Kommentarer

Skriv tills du spyr!

Och du kallas för vad?:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så jag kan besöka dig!:

Skriv på vettja:

Follow chipsmongo
Trackback
RSS 2.0