hur ska jag göra?

jag vet men du vet inte förstår du vad jag menar? du förstår kanske om jag säger att jag förstår om du inte förstår för att jag förstog inte att du inte förstog det.förstår du vad jag menar? kan förstå om du förstår det men jag kan ändå inte förstå hur fan du kan förstå det på samma gång som du inte kan förstå jag kan förstå det men du kan inte förstå. förstår du vad jag menar? för att du ska kunna förstå så har jag en film jag vill du ska se för att kanske kunna förstå.=) http://se.youtube.com/watch?v=Cx77Bax5kI8&feature=related aaa den kanske inte får di att förstå vad vet jag jag förstår inte heller.
aja ska nog ta å sova hejsan /förstår du manneni dag å i morn å förmodligen hela veckan kommar jag bära dom här kläderna jag är verkligen nöjd över min bandana fick den för 100kr på på en afär jag inte ens vet namnet på aaa det var allt för mig seYa!

Kommentarer

Skriv tills du spyr!

Och du kallas för vad?:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så jag kan besöka dig!:

Skriv på vettja:

Follow chipsmongo
Trackback
RSS 2.0