jag älskar min morfar!<3

hej måste ba berätta för er att jag har världens bästa morfar. ingen av er där ute kan klå min morfar för han är så jävla cool.
84 år gammal är han. när du tänker dig en 84 åring tänker du säkert en gubbe med kut rygg å rullator som i sakta mak tar sig fram på vintergatan kl10 en måndags morgon. men så är inte fallet när det gäller min morfar kan jag ta å tala om för dig.
i dag så var dom på midag oss min syster å lika så var jag. vi hade ätit klart å snackat en stund sen var det daks att beje sig hem syrans bro är lite underlig med väldigt höga trappsteg först hjälpte jag min mormor ut sen hade jag tänkt att hjälpa morfar utt men han slänger undan min arm å säger "ääh för fan jag behöv int nå hjälp! kålla nu ska du se" han tar ett jämfota hopp ner för den 1meter höga bron å landar mjukt å springer sedan hela vägen till bilen å säter sig i den å startar å backar utt å gör en jävla 180 slad. alla står bara å gapar ått vad vi just set å det tar en stund men sen börjar alla skratta uta ba helvete.allt jag kan säga är att jag har en så jävla cool morfar å jag älskar han<3 / grabben med hästar.

ps. beklagar stav fell har ig i svenska.


nåns morfar kanske inte min i allafal =D

Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Min morfar är död:(

2009-02-07 @ 00:00:04
URL: http://evalottaedling.blogg.se/
Postat av: Evelina

Alla hjärtans dag börjar närma sig. Har du några planer för dagen? :)

2009-02-07 @ 00:02:57
URL: http://www.lifeofevelina.blogspot.com
Postat av: Chipsmongo

Tråkigt att höra Eva-Lotta :(

2009-02-07 @ 00:29:44
URL: http://chipsmongo.blogg.se/

Skriv tills du spyr!

Och du kallas för vad?:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så jag kan besöka dig!:

Skriv på vettja:

Follow chipsmongo
Trackback
RSS 2.0