Livets mysterium





En sak jag inte fattar i denna värld, det är att så fort man vill göra musik för att man mår bra av det så får man inte göra det av allmänheten? Det tycker jag är konstigt!

Varför måste alla vara lika bra som Eminem, Akon eller 2pac? Kan inga nya stjärnskott lysa upp?
Vissa rappare säger att det är jobbigt med turnéer och att göra en skiva varje år men det är fan jobbigare att komma in i musik-Sverige! Ska det vara så?
Även fast man gör så gott man kan så får man bara kritik på allt! Jag tror det ligger till såhär; alla tror att första låten Eminem gjorde var bäst i världen och därför lyckades han komma in i musik världen. Var det så? NEJ!!! De tror inte jag.
Han var nog inte så bra, det tog nog några år innan han blev bra, så varför inte ge alla en chans till att bli känd och bäst på sin sak?

Från Stonken en av dom 4 idijuterna

Kommentarer
Postat av: bb

kan säga en sak varför ingen folk som försöker lila bra som eminem osv, för ingen KAN, iallafall inte Tupac, för alla svenska rappare sjunger så jävla falskt, typ droger, våld, som dom inte ens ha varit med om, Tupac sjöng om det han varit med om, samhället omkring han, det som alla lyssnar på, bara man har skönt flow och beat så funkar allt

2009-02-22 @ 02:42:01

Skriv tills du spyr!

Och du kallas för vad?:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så jag kan besöka dig!:

Skriv på vettja:

Follow chipsmongo
Trackback
RSS 2.0