Vad Michael jacksons läkare tänkte



Okej detta är Stonkens teori!

Läkaren - Fan mina pengar är slut efter en kväll på krogen va ska jag ta mig till, "tänker" jaaaa min patient, Micheal Jackson har fan gott om pengar, så han bestämmer sig för att fråga han snällt om han får låna några tusenlappar av han.

Michael - Hmm vänta ska tänka ett tag först, men svaret blir så klart neeeej jag orkar inte låna får fan aldrig tillbaka dom ju :S

Läkaren - Jaja får väl flytta ut på gatan eller nå

Michael - Men gubben då, det ska du inte behöva göra, flytta in till Neverland :D

Läkaren - jaaaaaaaa fan så najjs älskar parishjulet hihi

"Ett tag senare"

Läkaren - Snälla får jag leka lite här nu?

Michael - Haha tror du på allvar att en sån som du ska få leka med mina Peter Pan saker!?

Läkaren - Men vaaa? sant varför inte :(?

Michael - Haha dom är så jävla dyra läkar jävel

Läkaren - "tänker" nu jävlar ska pop fjanten dö, så han bestämde sig för att skriva ut lite droger så att han kan lura i dom i Michael .

Läkaren - Duu Micheal, här har jag gjort en härlig, glassig drink ;)

Michael - Jaaa fan så najjs

Läkaren - joo duu M.J jag vet "haha"

"Ett tag senare igen"

Michael - Fan känner mig beroende av droger på något sätt?

Läkaren - "haha" Helt enligt planerna, "haha" vill du ha mer droger jag fixar allt

Michael - så klart jag måste ha, vill känna mig rolig :)

Läkaren - Ska bli M.J, här får du Diprivan, njut av det sätt dej i ditt egna zoo och kolla på djuren

Michael - Haha så klart jag ska

"Nästa dag"

Michael -  Fan känner mig dålig som fan?

Läkaren  - Ne men oj då M.J joo föresten kan jag få alla dina pengar och ditt hus?

Michael - "sludrigt" nej om du va lite mer snygg så kanske du skulle ha fått det

Läkaren -  Nee nu jävlar ska du få mer av det goda Diprivan

Michael - dog senare denna dag :S :S :S :S   R.I.P

Läkaren - måste fan dra nu hooooj

Paris - Pappa vakna, det är ju morgon

Michael vakna aldrig upp

Paris - Neej pappa neeej neeeeeej

Polisen - vi kommer om 7 min, när dom kom så försökte dom allt men inget hjälpte

Michael  vakna upp i helikoptern, men han dog sen igen

Läkarena på sjukhuset dödsförklara M.J kl 17:77



Detta va teorin om hur jag Stonken tror att allt gick till Pz

Kommentarer
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-07-18 @ 16:45:21
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: gugu

ilke bra teori!!

2009-07-24 @ 11:49:58
URL: http://gugu.blogg.se/

Skriv tills du spyr!

Och du kallas för vad?:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Skriv din bloggadress så jag kan besöka dig!:

Skriv på vettja:

Follow chipsmongo
Trackback
RSS 2.0